Щоб отримати повний доступ до кузова автомобіля не треба знімати кришку. Конструктивні особливості кришки дозволять зробити це швидко і легко.
Просто складіть панелі кришки одна за одною вгору до кабіни і закріпіть її за допомогою підпорок. Гумові бампери будуть захищати кабіну від подряпин. Трьохсекційна модифікація кришки дає можливість відкривати одну або дві секції для поступового розвантаження кузова.
Панелі виготовлені з алюмінію з покриттям FRP зверху
Ущільнення EPDM забезпечують максимальну водонепроникність
Зовнішня частина панелей FRP залишається холодною на дотик
Універсальна герметизація
Витримує 181 кг рівномірно розподіленої по кузову ваги
3 роки гарантії
Зроблено в США
-
ДизайнКришка BAK F1 розроблена під кожну марку пікапу. Ущільнювачі допасовані до габаритів кузова і розташовані по всьому периметру. Не зважаючи на те, що кришка складається з трьох панелей, при розкладеному вигляді вона має вигляд гладкої поверхні.
-
Властивості покриття FRP
FRP- полімерний склопластик , яким покриті алюмінієві панелі кришки.
Витримує низькі температури. Завдяки цьому зимові морози йому не страшні.
Стійке до дії ультрафіолетових променів. Сонячні промені не вплинуть на стан покриття.
Не вбирає в себе воду. Ані дощ, ані сніг не пошкодять покриття.
Висока міцність. Стійке до ударів і подряпин.
Має низьку теплопровідність. Навіть у спеку кришка залишається прохолодною.
Не змінює форми під дією погодних умов. Відповідно кришка гарантовано залишиться в своєму оригінальному вигляді.
-
Властивості гумових ущільнювачів EPDM
EPDM це етиленпропіленовий каучук. Він має хороші механічні властивості та стійкість до впливу певних середовищ.
Витримує температуру води чи пари до 180 градусів.
Стійкий до різних кислот, миючих засобів та лужних сполук.
Стійкий до механічного і хімічного старіння.
-
МонтажЦе той випадок, коли ніби складна система, а монтується з легкістю дитячого конструктора. Затискачі кріпляться за допомогою звичайного гайкового ключа. Панелі вставляються в паси рейок. Кришка в закритому вигляді міцно прилягає до ущільнювачів.
-
Увага!
Не ставити вантаж на закриту кришку автомобіля.
Не використовувати кришку для тих моделей автомобілів для яких вона не призначена.
Кришка кузова, елементи кріплення або інші компоненти не можуть бути самостійно перероблені або модифіковані.
Будь який вантаж, особливо габаритний, має бути розміщений пропорційно по площині кузова і надійно закріплений.
FRP- полімерний склопластик , яким покриті алюмінієві панелі кришки.
Витримує низькі температури. Завдяки цьому зимові морози йому не страшні.
Стійке до дії ультрафіолетових променів. Сонячні промені не вплинуть на стан покриття.
Не вбирає в себе воду. Ані дощ, ані сніг не пошкодять покриття.
Висока міцність. Стійке до ударів і подряпин.
Має низьку теплопровідність. Навіть у спеку кришка залишається прохолодною.
Не змінює форми під дією погодних умов. Відповідно кришка гарантовано залишиться в своєму оригінальному вигляді.
EPDM це етиленпропіленовий каучук. Він має хороші механічні властивості та стійкість до впливу певних середовищ.
Витримує температуру води чи пари до 180 градусів.
Стійкий до різних кислот, миючих засобів та лужних сполук.
Стійкий до механічного і хімічного старіння.
Не ставити вантаж на закриту кришку автомобіля.
Не використовувати кришку для тих моделей автомобілів для яких вона не призначена.
Кришка кузова, елементи кріплення або інші компоненти не можуть бути самостійно перероблені або модифіковані.
Будь який вантаж, особливо габаритний, має бути розміщений пропорційно по площині кузова і надійно закріплений.